Wednesday 10 July 2013

KATA KAN TIDAKKK!!! PADA KEPUTIHAN...

INFO :Jangan Menabung KEPUTIHAN!!!

Keputihan hanya dianggap bermasalah atau abnormal, seandainya ia keluar terlalu banyak, berbau busuk dan hanyir serta menyebabkan bahagian sulit berasa gatal atau radang. Keputihan itu juga tidak berwarna jernih lagi, tetapi berketul-ketul seperti keju dan menjadi kekuningan serta kehijauan.Adakalanya keputihan yang keluar dengan banyaknya menyebabkan kegatalan yang amat sangat sehinggakan seseorang itu menggaru dan kulit vagina akan melecet dan terasa pedih atau seperti terbakar.

Ada juga kes yang mengambil pil perancang mengalami masalah keputihan yang teruk, tetapi ini tidak bermakna semua wanita yang mengambil pil perancang akan mengalami masalah keputihan.

Walaupun masalah keputihan disebabkan jangkitan kulat tidak membawa kesan besar pada kesuburan seseorang wanita tetapi implikasinya hubungan seksual antara suami isteri pasti terjejas apabila masalah keputihan teruk dan berbau mengendurkan keinginan untuk melakukan seks dan ini dapat merenggangkan hubungan kedua pasangan.

Berlakunya radangan pada kawasan sulit menyebabkan pasangan berasa sakit dan tidak selesa ketika hendak bersama. Malahan, walaupun tidak dikategorikan sebagai penyakit kelamin yang menular, seorang isteri jika bermasalah keputihan boleh menjangkiti suami dan kesan dari jangkitan yang dialami oleh suami juga sama termasuk, sakit ketika hendak membuang air kecil. Seharusnya wanita yang mengalami keputihan ini peka kepada komplikasi-komplikasi yang mendatang dan mengambil langkah bijak untuk merawatnya segera daripada membiarkan ia memusnahkan keharmonian rumahtangga.



JAMU SUSUK DARA ADA SET UNTUK RAWATAN KEPUTIHAN..... GUNAKAN TNPA WAS WAS....
1) MEDICATED FEMININE WASH...... cuci alat sulit dengan pencuci berubat ini... ia akan memberikan anda kesan sejuk dan menyegar kan..... langkah ke 2....
2) Selepas di cuci lap kering alat sulit.... sapukan dengan masker vagina di seluruh vagina anda.CELUP KAN JARI  ke dlm plastik serbuk masker vagina..masukkan sedikit kedalam vagina.ia akan menrik keputihan keluar dan menghilangkan gatal2 dan rasa tidak selesa..


 3) intim gel.... untuk kegunaan masa bersama suami...... ia mengetat kan liang vagina anda dan memberikan rasa selesa pada anda....
produk ke 4) coklat love habibi untuk dalaman...... 


SET RAWATAN KEPUTIHAN INI JUGA BOLEH DI BELI SECARA BERASINGAN....

FEMININE WASH RM48
MASKER VAGINA RM25
INTIM GEL RM56
COKLAT LOVE HABIBI RM48

POS SEM RM7
SABAH SARAWAK RM11
BERMINAT MSJ 0142189166


1 comment:

Lee said...

Hello Mawar, wow! Never knew ada ini Jamu for all this.
I used to hear about Jamu makes a woman slim, or sexy....sama macham tu Kasip Fatima...
Anyway, good to keep oneself healthy.
You have a great week, and keep a sng in your heart.
Lee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...